آراد برندینگ
سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله آنگوس / توزیع بهترین گوشت گاوی نژاد آنگوس Angus

توزیع بهترین گوشت گاوی نژاد آنگوس Angus

قیمت گاو آنگوس red angus در تهران، مشهد، گنبد کاووس و اصفهان در ۹۷ و فروش گاو نژاد انگوس و گاو آبردین آنگوس است. فروش گاو گوشتی آنگوس و دام زنده، خصوصیات گاو و گوساله آنگوس و عکس گاو آنگوس اینجاست.  گوساله انگوس  و در بازار ایران نیز با کیفیت عالی توزیع می گردد.

قیمت گوساله انگوس در ایران

قیمت گوساله انگوس در تهران، مشهد، اصفهان، گنبد کاووس و … نسبتا ثابت است و به کیفیت چثه و گوشت آن بستگی دارد. گاو انگوس یکی از نژاد های برتر در بین نژاد های گوساله گکوشتی در جهان است.

گوشت گاوی از محصولاتی است که در بازار ایران بعنوان پراستفاده ترین گوشت ها معرفی شده و در بازار های جهانی نیز رتبه محبوب ترین گوشت ها را به خود اختصاص داده است. این گوشت در حال حاضر از گاوهایی با نژادهای مختلف بدست می آید که یکی ازین نژاد ها آنگوس Angus می باشد.
گوشت گاوی آنگوس Angus از بهترین و باکیفیت ترین گوشت های گاوی ست که این روزها بصورت تازه توزیع می شود و تحت عنوان گوشت مرغوب و ممتار بفروش می رسد.

گوساله آنگوس Angus - توزیع بهترین گوشت گاوی نژاد آنگوس Angus

گوشت گاوی آنگوس Angus بهترین گوشت گاو

گوشت هایی که از گاو های نژاد آنگوس Angus بدست آمده اند اغلب در هتل ها و رستوران ها بعنوان بهترین گوشت کبابی مورد استفاده قرار می گیرند و از طرفداران پرو پاقرص بسیار زیادی برخوردار می باشند به همین خاطر این گوشت در زمره با ارزش ترین فرآورده های پروتئینه است.
در واقع این گوشت از گاوهایی با نام آبردین آنگوس فرآوری شده و منشا این نژاد از دام های پرواری اسکاتلند است.
رنگ گاوهای آنگوس Angus سیاه بوده و دارای بدن کشیده، تنومند و وزن بالا می باشند که از لحاظ پروار بندی مناسب ترین گاو ها به حساب می آیند.

گاو آنگوس قرمز گوشتی - توزیع بهترین گوشت گاوی نژاد آنگوس Angus

فروش گاو آنگوس گوشتی و پرواری

یکی از دلایل استقبال پرورش دهندگان دام ازین گاو ها این است که گاوهای آنگوس Angus شاخ ندارند و به راحتی با سایر دام های بومی آمیزش می یابند و همچنین گوساله های شان به راحتی متولد می گردند، بطور کلی این گاو ها از هر نظر مناسب اند و صرف نظر از ویژگی های خوب جسمی دارای گوشتی با مواد معدنی و پروتئین غنی می باشند بنابراین گاوها آنگوس Angus بهترین دام های پرواری در سرتاسر دنیا به حساب می آیند.

فروش گاو آنگوس قرمز

نوعی دیگر از گاوها وجود دارند که ازین نژاد با نژاد قرمز محلی پدید آمده اند و به آنگوس قرمز شهرت دارند. گاوهای آنگوس قرمز تنها از نظر رنگ شبیه به آنگوس نیست وگرنه مابقی مشخصاتش شبیه به آنگوس است و از بهترین گوشت گاو برخوردارند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

171779720160615085338 310x165 - خرید بهترین گوشت گاو نژاد Angus

خرید بهترین گوشت گاو نژاد Angus

قیمت گاو آنگوس یا  گوساله انگوس و دام زنده ۹۷ در تهران، مشهد، اصفهان چقدره؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران