آراد برندینگ
سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله زنده / قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری

قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری

قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری سمینتال و هلشتاین در گنبد، اصفهان، تهران و گنبد کاووس در عید قربان؟ مراکز فروش گوساله گوشتی و پرواری است قیمت گوساله زنده ارزان گوساله زنده گوشتی را به فروش می رسانند؟ برای خرید انواع گوساله گوشتی و اطلاع از قیمت روز دام زنده، با ما همراه باشید.

فروش گوساله گوشتی و پرواری

قیمت گوساله زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد. که از جمله می توان به محل پرورش، قیمت علوفه و انواع تغذیه هایی که به گوساله داده می شود، نوع پرواربندی، استان محل پروش، وزن و سن گوساله و… که هر کدام از این عوامل تاثیر مستقیمی روی قیمت گوساله گوشتی دارد.

گوساله زنده در میدان دام گنبد کاووی - قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری

میدان دام گنبد کاووس در عید قربان

قیمت گوساله زنده در بازار و میادین دام متفاوت است ولی میدان دام گنبد کاووس در استان گلستان با عرضه مستقیم انواع دام زنده شامل گوساله، گوسفند، شتر و … با قیمت مناسب در ایام عید قربان و تمام ایام سال آماده فعالیت است.

لیست قیمت گوساله زنده

اگر قصد خرید گوساله زنده گوشتی با قیمت مناسب از استان های مختلف دارید، با ما همراه باشید. لیست قیمت انواع گوساله زنده را نیز می توانید از سایت دریافت کنید.

price - قیمت گوساله زنده گوشتی و پرواری

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

گوساله نژاد گوشتی

گوساله نژاد گوشتی شاروله

قیمت گوساله نژاد شاروله چقدر است؟ آیا گوساله نژاد گوشتی شاروله، برای پرواربندی گوشتی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران