آراد برندینگ
چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوشت فیله / قیمت گوشت فیله گوسفندی و گوساله در تهران

قیمت گوشت فیله گوسفندی و گوساله در تهران

قیمت گوشت گوساله، قیمت گوشت فیله گوساله و قیمت فیله گوسفندی ۹۷ امروز در تهران، اصفهان، مشهد و گنبد کاووس چقدر است؟ فروش فیله گوساله و فروش فیله گوسفندی تازه و منجمد بصورت عمده اینجاست. قیمت روز گوشت فیله سال ۹۷ و برای خرید فیله تازه و منجمد با بازار گوشت و دام ایران باشید.

قیمت فیله گوسفندی

قیمت فیله گوسفند در بازار تهران، مشهد، اصفهان و… در سایت بازار گوشت و دام ایران بصورت عمده با قیمت مناسب عرضه میشود.گوشت فیله از انواع گوشت های مرغوب گوساله و گوسفند می باشد، که برای درست کردن غذا های کبابی بسیار مناسب است.

گوشت فیله گوسفندی در امتداد ستون فقرات حیوان قرار دارد. و به دلیل اینکه تحرک این قسمت کمتر می باشد، دارای گوشت بسیار لطیفی است.

گوشت فیله گوسفندی و گوساله - قیمت گوشت فیله گوسفندی و گوساله در تهران

قیمت گوشت فیله گوساله

قیمت بهترین گوشت فیله گوساله و گاو به دلیل اینکه از بهترین نوع گوشت قرمز است، دارای قیمت بالاتری نسب به قسمت های دیگر است. اما بازار گوشت و دام ایران مکانی برای خرید عمده فیله تازه و فیله منجمد بسته بندی با قیمت گوشت فیله مناسب است.

price - قیمت گوشت فیله گوسفندی و گوساله در تهرانر

قیمت گوشت فیله گوسفندی و قیمت فیله گوساله معمولا نسبت به سایر استان ها بالاست. اگر شما هم می خواهید با قیمت مناسب خرید عمده گوشت داشته باشید، با مشاورین سایت ارتباط بگیرید.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

قیمت فیله گوساله

قیمت خرید و فروش فیله گوساله

آیا می دانید گوشت فیله چه خواصی دارد و برای تهیه چه نوع غذایی بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران