آراد برندینگ
پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / گوساله سمینتال / فروش گوساله نژاد سمینتال در گلستان

فروش گوساله نژاد سمینتال در گلستان

قیمت گوساله سمینتال گوشتی نر در میدان دام گنبد در گلستان، تهران، اصفهان و… چقدر است؟ آیا می دانید گوساله نژاد سمینتال یا سیمینتال را در کدام مناطق ایران می توان پرورش داد؟ خرید گوساله سمینتال و فروش گوساله سمینتال با قیمت مناسب، توسط این سایت انجام می گیرد.

نژاد سمینتال در ایران

نژاد گوساله سمینتال در کشور های مختلفی خرید و فروش می شود، که ایران نیز از جمله کشورهایی است که به پرورش گوساله سمینتال، روی آورده است. همچنین گفتنی است در مناطق مختلف ایران، از جمله استان های شمالی، استان های جنوبی، شمال غرب و غرب،می توان گوساله نژاد دو منظوره سمینتال را پرورش داد، یعنی در آب و هوای مناطق مختلف، مقاومت خوبی دارد.

گوساله زنده در اصفهان - فروش گوساله نژاد سمینتال در گلستان

فروش گوساله سمینتال گوشتی

همچنین به دلیل کم بودن تغذیه این نوع از گوساله و مزایای بالای آن، دولت نیز از خرید و فروش انواع گوساله سمنیتال، استقبال می کند. در مناطق مختلف ایران، از جمله استان های شمالی، استان های جنوبی، شمال غرب و غرب،می توان گوساله نژاد دو منظوره سمینتال را پرورش داد، یعنی در آب و هوای مناطق مختلف، مقاومت خوبی دارد. در پایام ما با معرفی مدیریت فروش بازار گوشت ایران به شما در این امر کمک میکنیم.

   
سایت بازار گوشت و دام ایران  www.ibeef.ir همراه با کلیه شبکه های اجتماعی اش که در حوزه تجارت گوشت و دام است یکجا 90 میلیون تومان بفروش میرسد
 مالک سایت: جهان تیغ
 راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09103347002
شماره ثابت: 09103347002
کانال تلگرام: ibeef@
حساب اینستاگرام: ibeef.ir@

مطلب پیشنهادی

پرواربندی گوساله سمینتال

پرواربندی گوساله سمینتال اصل

آیا می دانید چگونه می توان پرواربندی گوساله سمینتال را به درستی انجام داد؟ آیا …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار گوشت ایران